Saturday, May 31, 2008

راز زندگی کامل در شجاع بودن و نهراسیدن است.

11 comments:

Sadegh Mohammadi said...

موافقم.
تبریک میگم، بعد از مدتها میبینم که پست جدید دادی!

Anonymous said...

سلام و دعوت به خواندن

Anonymous said...

www.adambarfiha.com ra bebinid. cinema va adabbiat

Anonymous said...

سلام خانم محمد كاشي؛
من و شما به نوعي همكارهستيم
من هم سالها در مجله دنياي تصوير نقدو مقاله نوشتم و مي نويسم . البته هم نسل هستيم. بارها از اينكه به هر دليل نمي تونيد بيايدايران تعجب كردم و افسوس خوردم و با دوستام درباره شما حرف زدم/ من در دانشكده هنرهاي زيبا اغلب شما رو با خانم ثميني «دكتر ثميني »امروز مي ديدم و شماها رو نسل جديد نويسندگان سينمايي مي ديدم بعد... هر كدام به راهي رفتيداما از ديدن سليت شما خوشحال شدم.شگفت انگيزي زندگي در قدرت تحمل درد نهفته است.به من هم سر بزنيد. . http://nazarzadeh.blogfa.com/

Anonymous said...

درود
مختصر بود ومفيد
haeri118.blogfa.com

Anonymous said...

درود
مختصر بود ومفيد
haeri118.blogfa.com

Sadegh said...

،سلام
امروز اتفاقی یاد وبلاگ شما افتادم و وقتی مراجعه کردم دیدم که بیشتر از یک سال هست که مطلبی ننوشتید
به هر حال امیدوارم که هر جا هستید موفق و سالم باشید

Anonymous said...

برای خودم متاسفم که شجاع نیستم و می هراسم... اما هر جوری شده پیش می روم. شاید با پشتکار ، شاید با پر رویی و شاید با؟

Anonymous said...

برای خودم متاسفم که شجاع نیستم و می هراسم... اما هر جوری شده پیش می روم. شاید با پشتکار ، شاید با پر رویی و شاید با؟

http://reyhann.blogfa.com

فائزه said...

صابره جان سلام
خوشحالم که این دنیای اینتترنت در کمتر از چند ثانیه ادم ها رو میتونه به هم وصل منه .و این جوری پیدات کردم .
از پریسا خبر هائی رو ازت داشتم .اصلا نمیدونم منو یادته یا نه ؟اگه یادت بود وصل شو بیشتر گپ بزنیم
فائزه

jaber said...

بعد مدت ها چيزي نوشته ام كه دوستش دارم.
http://tavazoee.blogfa.com/post-387.aspx