Friday, June 10, 2005

رانندگی

امروز رفتم آموزش رانندگی. این اولین کلاس رانندگی است که در کانادا گرفتم. بیشترش هم به اصرار مادرم بوده که نمی دانم چرا گیر داده برم تصدیقم رو بگیرم. دو ساعت تمرین کردم و واقعا عالی بود. برای اولین بار حد و حدود ماشین دستم آمد و دست راست و چپم را شناختم. حتی دور سه نقطه ای هم زدم که معملمم (که آقای خیلی خوبی بود) گفت بقیه معمولا در جلسه سوم و چهارم تمرین می کنند. فکر می کنم دلیل بهتر شدن رانندگی ام یکی دوچرخه سواری در شهر بود که باعث شد از عبور و مرور ماشین ها نترسم. دیگر این که حواسم را به کارم جمع کردم و هول نشدم که یکی کنارم نشسته و حالا چی فکر می کند. خلاصه به قول مظفرالدین شاه از خودمان خوشمان آمده. حالا یکی نیست بگه همه از 16 سالگی رانندگی می کنند، تو جالا خیال کردی کجا رو گرفتی تازه رفتی کلاس اون هم با ماشین اتوماتیک! اما من اصلا ناراحت این حرفها نیستم. از این که چنین همت و اعتماد یه نفسی کرده ام به خودم تبریک می گویم. پیشنهاد می کنم بقیه کسانی که هم راننده هستند یا کلاس رانندگی می روند به خودشان تبریک بگویند. چهارم جولای امتحان دارم.

2 comments:

Solivan said...

that's perfect. ontario is going to have a wonderful driver.you know the issue with genius poeple.

Anonymous said...

باسلام . آموزش رانندگی بسیار ساده وراحت است ولی مهم عمل کردن به
آئینامه رانندگی است. موفقتر باشی.
www.rahnama1378.blogfa.com